T(Im)P diseinuaren bidez erakundeei ziurgabetasunean nabigatzen esploratzen eta ikasten laguntzeko pentsatutako ekimena da.
Elkarrizketaren eta esperimentazioaren bidez eraldatzeko espazio bat, ikuspegi inspiratzaile bat lortzeko eta aurrera egiteko asmo argi bat aurkitzeko.
Esperientzia digitala da, estrategia berriak garatzeko, gaur egungo testuinguruaren bi indar bultzatzaileren bateratzean: iraunkortasuna eta digitalizazioa.
Tresna hau gaur egungo bi indar eraginkorrenen -
Tresna modu presentzialean zein birtualean erabil daiteke, baita formatu mistoan ere. Gogoeta taldeko pertsonak ingurune fisiko nahiz digital berean egon daitezke. Batzuk areto batean egon daitezke, beste batzuk bideo dei bidez konektatzen diren bitartean. Garrantzitsua da pantaila komun bat partekatzea joku taula ikusteko.
Eta, jakina, gure burua eraldatzen eta ziurgabetasuna helburu argi batekin nabigatzen lagunduko digun beste edozein aplikazio sortzaile eta berritzailerentzat. Dagoen denboraren arabera, gogoeta ziklo oso bat osa daiteke, beste une batean jarrai daiteke edo gogoeta espres bat egin daiteke.
Galdera inspiratzaile batzuek gogoetarako aukera berriak esploratzera gonbidatzen gaituzte. Gainera, galdera bakoitzaren atzealdean gogoeta aktibatzeko edo bultzatzeko pista bat dago.
Talde gogoetarako pentsatuta dago tresna, ekipoei zuzendutako galdera eta dinamikekin. Egin daiteke:
Hala ere, gogoeta indibidualerako ere erabil daiteke, pertsona bakoitzari bere ideiak modu pertsonalean esploratzeko eta garatzeko aukera emanez.
Hainbat faktoreren araberakoa da, hala nola hausnarketa taldeko parte hartzaileen kopurua, ariketaren helburua (brainstorming azkarra edo hausnarketa estrategiko sakona), edo partaidetza dinamika (talde elkarrizketa informala edo azpitaldeetako aldez aurreko gogoeta). Hala ere, gomendagarria da erritmo dinamikoari eustea eta elkarrizketak ez luzatzea edo gelditzea. Tenporizadore bat erabiltzeak denbora modu eraginkorrean kudeatzen lagun dezake.
Galdera karten atzealdean dauden pistez gain, gertaera meteorologikoak ere aktiba daitezke:
Ez, inola ere ez. Lortu nahi denaren arabera: inspirazio txinpartak, taldearekin konektatzeko une bat, edo gogoeta eraikiago bat. Arreta gehien pizten edo inspiratzen duten galderak azter daitezke, edo esparru jakin bat esploratzea erabaki daiteke, edo palanka jakin batek gida gaitzala erabaki genezake.
Komeni da gogoetetatik sortutako ideiak, ekintzak, estrategiak eta gakoak taldeak parteka dezakeen dokumentu batean idaztea. Era berean, inspiratzaileenak izan diren galderak edo aipuak gorde daitezke.
Eta, jakina, ez da ahaztu behar giro inspiratzailea, irekia eta abegikorra bultzatzea, parte hartzaile guztiak eroso senti daitezen taldean partekatuz eta hausnartuz.
Saioak amaitu ondoren, gomendatzen da pertsona batek edo azpitalde batek bere gain hartzea emaitzen kontzeptualizazioaren eta komunikazioaren lidergoa, eman beharreko hurrengo urratsak asmatzea eta erakundeko arlo edo pertsona egokienen inplikazioa.
Diseinuko profesionalek hausnarketa prozesu hau lagundu, inspiratu eta gida dezaten, EIDE Euskal Diseinuaren Elkartearekin harremanetan jartzera gonbidatzen zaituztegu, 944 249 053 telefonora deituz edo info@eidedesign.eus helbidera mezu elektroniko bat bidaliz.